keskiviikko 21. syyskuuta 2011

This happy feeling should stay with me

Kukkuu! Ootteks vielä hereillä? Meikäläinen oli istumassa iltaa kaverin kanssa ja käytiin törkeen syvällisiä keskusteluja :-) Päivemmällä kävi Hämeenlinnan jengiä. Pajalla ( se on se mesta jossa nykysin käyn "koulua" ) oli kans oikeen jees, joten nukkumaan voi mennä aikas valosilla fiiliksillä. Huomenna tulee kaveri käymään, kuten myös perjantaina ja Peksikin pääsee vapaaks viikonloppuna. Kalenterissa ei oo hirveesti tyhjää, mutta that's the way I like it!
Tässä vähän kuvia päivästä. Terkkuja mun pikkusystereille, mulla on ikävä sitä et kuvasitte mulle päivän asuja, tulkaa tänne! Täytyy sanoa, et oli ihanan kotoisa ja syksyinen fiilinki tossa tummassa huulipunassa. Pitääkin alkaa skarppaan tän meikkauksen kans nyt kun alkaa illat pimenee ja lunta tuleen tupaan. Mutta nyt mulla on sellanen hedari ja huomennakin pitäs jaksaa paahtaa, et taidan hilpasta höyhensaarille, love ya guys ♥



Suttaset kuvat on ihan söpösiä, eiks jeh? Huulipuna on btw Lumenen.





Vessan siivoominen on näinkin hubaa puuhaa, kun on oikeet pelit ja pensselit!


Olin superilonen kun sain mun ajokortin vihdoin ja siinä oli jopa asiallinen kuva, wiiie.



Mähän oon Subwayn suurin ystävä, joten tänään juhlistin siivoomistani ja vaikka elämää yleensä päivän subilla, joka oli Spicy Italian. Lemppari on Kana Teriyaki, just so u know. Ja koska köyhällä pulsunuorella ei oo rahaa mihkään porvareiden Cocis Zeroihin, niin Lidlin Siti saa kelvata! Eikä oo muuten huonoo edes halpislimukaks :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti