maanantai 12. syyskuuta 2011

What a Feeling

Kukkuu. En usko kohta itekään kuinka surkeesti päivittelen. Ette tosin te siellä ruudun takanakaan turhan elossaolevia ole ;-) 
No hmm. Mistäs sitä alottais. On ollu paljon tekemistä ja hoitamista sinne tänne, väsymystä, Peksiä ja kaikenlaista meininkiä. Tänään oon taistellu paperiasioita eteenpäin, enkä voi muuta sanoa, kun että onneks välillä tapaa ammattitaitosia ihmisiä. Ainakin asiat menee eteenpäin eikä junnaa paikallaan, niinku mun elämässä ennen ( viime vuosi ) ja se on uskomattoman helpottavaa. Helpottavaa on myös se, että sain purettua tänään ahdistustani ja nyt on hyvä mieli. Sanokaa mua vanhaks, mutta puhuminen auttaa melkeen kaikkeen :-) 
Nyt oon häpigööl, keitän itelleni vähän pastaa iltapalaksi ja otan hyvin ansaitun dataushetken kuunnellen hyvää musiikkia. Short happy moments means everything. Näillä fiiliksillä mitä loistavinta viikon alkua kaikille! ♥



Siinä vähän sneak peekiä kämpästä. Kunnon kuvia tulee heti kun saan enemmän detaljeja kohdilleen ja paikat kiiltää.


Sortsikelit jatkuu jos kämpässä on lämmintä!


Jep, Peksi oli samaa mieltä kun te. Mulla on laadukkaat kuvauskohteet. Olihan tää sentään eilisen pääasiallinen ruoka, haha.


En kyllästy ikinä Lumene Natural Coden täydelliseen Fashion Edition- lakkaan. Pelkään vaan, et mistä löydän jotain yhtä parasta, kun tää loppuu. Vinkkejä anyone?



Maastonvihreet second hand- conssit on yks parhaita ostoksia koskaan. Mukavuudenhaluisuus on mulle nykyään tuttu tunne :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti