lauantai 24. syyskuuta 2011

You're true colors are beautiful like the rain

Huomentapäivää! Sorit eilisestä hiljaisuudesta, mutta oli tosiaan aamusta asti aikataulutettu päivä, joten en paljoa koneella ehtinyt hengailemaan. 
Meiän loistava perhetuttu kävi aamusella heittämässä mulle puhtaakskirjotettavia juttuja ja käytiin vetään aamupalaks paninit :-D Tsekattiin samalla vähän urheilumestoja ja se heitti mut juna-asemalle, josta hain ihanaisen Sannan. 
Siitä sitten kämpille, jäätävää juoruamista, hulluja suunnitelmia ja törkeetä naurua. Jossain kohtaa tuli nälkä, joten tutusti ja turvallisesti se taltutettiin Subin mätöllä. Sanna on parasta seuraa kun katotaan teinikomedioita, koska me sovelletaan niitä aina käytäntöön vitsillä, haha. Joten leffa pyöriin ja sitten mun piti vähän puunata tätä feissiä, et saisitte kerrankin kivoja kuvia.
Kuuden aikaan lähettiin asemalle taas hakeen mun poikkista, joka lähti himaan, koska niiden yks marsu ( sanon niitä aina rotiksi ) tarvi eläinlääkäriin ja me mentiin Sannulin kans kämpille jauhaan vähän lisää tän maailman menosta. 
Kaheksan aikaan lähti sit Sannan juna ja meikäläinen hilpas pikapikaa himpeen, josta Peksi tuli hakeen mut. Mentiin niiden himaan syömään, koska ne oli tehny sellasta sveitsiläistä juustojuttua ( buuh, en muista sitä oikeeta nimee ) ja ne halus et määkin saan syödä sitä :-) Peksi on siis asunu Sveitsissä kymmenen vuotta, niin siitä tietyt ruokajutut. 
Sen jälkeen tultiin vielä mun kämpille ja ilta jatku kiitettävän väsyneissä tunnelmissa. Sekin kertoo ehkä jotain et mä syön aamupalaa nyt puolenpäivän jälkeen, eli unirytmi huhuu, missä olet?
Mut mulla oli oikeen loistava päivä ja tänäänkin pitäs kehittää jotain hubaa! Mites teidän viikonloppu on lähteny käyntiin? Tässä pari kuvaa ja asukuvat tulee myöhemmin tän päivän puolella. Huulipuna, check. Puspusmoi ♥



Sanna on selkeesti onnellinen siitä, et meillä oli kaikkee mitä ihminen tarvii: mättöä, ruokaa ja halpiskokista :--D


Rrrakastan tota huulipunaa! Lumenen sävy 74, Darkening Nights.



Olin ihan shokissa kun näin et mun kullanpurulla oli ranskalaiset manikyyrit ja pitkä tukka, se on aina ollu niin poikatyttö ja dissannu mun naamanlaitto-operaatioita, hehe. Okei, on se vieläkin, kai sillä vaan ollu joku tilapäinen mielenhäiriö ;-)


Päivään mahtu niin paljon naurua. Sannan kanssa on aina ihan hulvatonta, koska me ollaan niin samalla tasolla meiän idioottikeksintöjen kanssa, love it!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti