lauantai 14. huhtikuuta 2012

Don't play that stupid game 'cause I'm a different kind of girl

Morjesta! Säärintamalla synkkää ja niin on tällä hetkellä vähän mun päässäkin. JÄRKYTTÄVÄ stressi päällä. Tää mun sairastelu tuli surkeimpaan ajankohtaan ikinä. Rutto. 
Mutta valittamalla se ei parane ja onhan tässä jopa jonkinsorttista parantumista havaittavissa. Voin jopa keittää teetä ilman pyörtymistunnetta ja niistääkään ei enää tartte, koska nenä vuotaa verta sen sijaan ( no ei se paljoo ). Ironiaa, hahahah.
Nyt mulla on superhyperkiirus, koska illalla on teatteria ja ravintolaa ja ties mitä helmee ohjelmassa ja mä istun yökkäreissä, en oo pyykänny puoleentoista viikkoon ja mulla on ihan outo olo. Urgh. Härkää sarvista ja letten gou! Keep it together babies, puss ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti