keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Feels good to be home

Hola! Meikä pääsi vihdosta viimoin kotiin sieltä lasaretista. Nyt on kolme leikkausta/toimenpidettä tehty samaan jalkaan ja toisestakin koivesta jouduttiin jännettä ottamaan. 
Olo on aika uupunut, mutta silti toiveikas. Tän kivun tosin kyllä vaihtaisin mielelläni pois. Nää kaks päivää tässä edellä on ollu niin hirveitä, et ketään joka ei tällasta oo käyny läpi voi ymmärtää sitä. Onneks mulla on avuliaita ihmisiä ympärillä ja mun verraton poikaystävä, joka on käyny apteekissa mun puolesta ja auttanu niin monin tavoin. Nyt jään venaileen mitä kivaa se tuo kaupasta! Laters bejbet, muiskis ♥



Viime viikolla mun keittiössä oli mies joka tiskas! :-O


Rakastan mun uutta paitaa Pull&Bearilta ja hengailen siinä nyttenkin. Toi neonpinkki yhdistettynä kulahtaneeseen collegepaitaan on vaan niin oikein! Miestenosastolta Viron liikkeestä. 

2 kommenttia: