tiistai 24. huhtikuuta 2012

Maybe I should just take my pills

Kattelin tossa äsken Idolsia ja täytyy kyllä sanoa, et tuntu se vähän pahalta kun ne heitti sen Heikin meneen. Mun systeri fanittaa sitä liikaa ( moi Mirkku! ), joten Heikin hehkuttaminen täällä tuntuu myös pahalta, haha, mutta onhan siinä jäbässä sata kertaa enemmän persoonaa, entä mitä siinä nenäänlaulavassa Susannassa.
Itteeni ei kolahda Heikin musatyyli saati ulkonäkö, vaikka buenon näkönen kokonaisuus onkin. Susannalla on upeet koivet mut siihen se sitten jääkin..eiku. On sillä kaunis äänikin, mutta se näyttää vaan pelästyneeltä kauriilta siellä lavalla ja on jotenkin niin lame, etten saa siitä mitään irti. Sorittelut Sussu-faneille. Torsten ja Didi on jees, niillä on oikeesti futuree Suomen tähtitaivaalla, ehhe.
Tällanen kiva pikku avautuminen tässä kohtaa, pitäs varmaan napsia taas vähän lääkkeitä. Oon muuten aika tyytyväinen mun edistykseen tän koiven ja tän elämisen kanssa. Ja oon vähentäny kipulääkkeiden käyttöökin. Se kun on katsokaas mun omalla vastuulla :-D
Peksin pitää leikkiä taas taksikuskia tänään, joten se tulee poikkeen täällä piakkoin. Thumbs up, että se löytää avaimet kun heitän ne tonne pimeyteen, HAHAHA. Puss!


Vaikka toisin vois luulla, niin noista ei mee ees pää sekasin. Maha vaan.


Mun uus Star Wars-asuste. Ortoosi, polvituki, jalkalasta..rakkaalla lapsella on paljon nimiä. Miksi olen niin hauska tänään? LOL.

1 kommentti:

  1. 6 times more likely to succeed when you Work Quote Of The Day.
    Has your partner ever asked you" Did you cum? 1 You have an opportunity to create the feel I wanted. Drowsiness is also considered as a normal functioning of the reproductive system. Music can make the medication more potent, your blood may become very concentrated.

    Also visit my blog post; medicine

    VastaaPoista