perjantai 20. huhtikuuta 2012

Neon meets gold

Pöö. Meillä oli Idan kanssa oikeen kivaa, se toi ihanana mulle kukkia ja wienereitä ja kaikkee! Juteltiin ja hengailtiin tässä joku kuutisen tuntia, aika meni ihan siivillä. Nyt murkinaa nassuun ja nettitelkku pyöriin. Oon ahkerasti harjotellu kävelyä ( portaita useampaan otteeseen ) tänään, niin nyt täytyy muistaa myös levätä.
Mun apina pääsee vasta puol kakstoista duunista, mutta toivon et se jaksaa tulla poikkeen viel tätä kautta. Sen tarttee auttaa paranteleen tota mun hyppyrimäkee, jota pidän öisin polven alla, haha. No on mulla oikeestikin ikävä sitä.
Mulla on pitkästä aikaa pisemmät kynnet, niin oli oikeen hauska lakkailla. Laitoin kolme kerrosta neonkeltasta miss Seleneä alle ja sitten tuputtelin Lumenen kultasella fashion edition-lakalla kärkeen vähän kimalletta. Kuvat ei tosiaan anna kynsille oikeutta, mutta oon niin väsyny, etten jaksanu alkaa tappeleen ton kameran kanssa. Pirteet on ainakin nää rapsuttimet, tykkään!






P.S. Nää Saarioisen ruukku-valmisruuat on tosi buenoja, nams :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti