torstai 19. huhtikuuta 2012

Pics from Tallinn

Hellöyy. Ihan siedettävillä fiiliksillä täällä tänään :-) Peksi on paras, Pajalla ikävöidään mua ja mun systeri tulee ihan kohtapuoliin tänne, yeeey! Se jää yöks, niin ei tartte sitäkään ressata sitten. Aattelin kehittää jonkun sortin ruuan tässä ennenkun se tulee, vaikka kemmanen oonkin. Se on sentään ollu Stadissa ja Lahdessa jossain pääsykoemeiningeissä, jos oikeen ymmärsin, haha.
Pitää vaan ajatella, että tää leikkaus ei saa estää mitään ja parempaan päin tässä mennään. Kävin tänään suihkussakin ja olin kovin ylpee itestäni kun pysyin pystyssä ja onnistuin ( se oli oikeesti hetkittäin tosi vaikeeta ja meinasin kaatua mun veeseessä kaks kertaa tänään ), vaikka pelottikin. 
Mutta nyt vihdosta viimein niitä meiän Tallinna-tripin kuvatuksia! Karttaa vois tietty tutkia vähän etukäteenkin, mutta kyllä kyselemällä ja terminaalin kartoillakin pärjää. Oli hubaa, menisin uusiks. Nyt täytyy rientää, puss! ♥




Yllätyin yleisesti köyhästä katukuvasta ja hippasen ränsistyneestä ilmeestä, mutta shoppinki oli kyllä aikas buenoo, kunhan ne paikat löysi, hekoheko. Matkaseura oli niin jees, että mikään ei voinu mennä totaalisesti pieleen, vaikka kierreltiinkin tunti jääkylmässä aamussa ettien ruokapaikkaa ja päädyttiin Mäkkäriin, koska se oli ainoo kasilta aukeeva mesta koko kaupungissa :-----D Mutta aivitsi mäkkisafka oli halpaa siellä, vaikka asiakaspalvelun "nopeudesta" voisinkin pari sanaa sanoa..



Väsyneenä ja uupuneena Robert's Coffeeseen kahveelle. Harmi kun pulju lakkautetaan Suomesta :-(



Kyllä sieltä löyty niitä ihan oikeestikin fashioneja mestoja.


Arska oli kiva ^^


Vuoden tyylikkäin pariskuntakuva. NOT.



Aaaah rakastin tota Zaran näyteikkunaa! Mistä mä saan tommosia nukkeja mun kotiin?!!




Kahvilat on kivoja, vaikka asiakaspalvelu oli yleensäottaen aika köyhää tuollapäin. Huomaa jotenkin sen "neuvostoliittolaisuuden" meiningin siellä, et kassat on kassoja ja hengaa siellä vaan, eikä tuu esim. kyseleen tarviiko asiakas apua tms. Päti melkeen puljuun kun puljuun.



Nam noi silmäpussit.



Meikä diggaili ihan kympillä noita kukkakojuja, joita oli joka lähtöön. Oisin ostanu ( tai pistänu poikkiksen ostaan, hihi ) puskan jos toisenkin, mikäli niitä ei ois tarvinu Suomeen laivalla roudata.


Jossain kohtaa mun kamera, lue minä, alko pelleileen ton tarkennuksen kanssa.


Kotiintulomatkalla naminami-lohta ja kasviksia laivalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti