sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

A smile and some kind words can really do miracles

Sunny Sundayta vaan kaikille! Oon todennu et mun ympärillä on välittäviä ja ihania ihmisiä, paljon hyviä kohtaamisia taas tänään. Kiitos kaikille teille tärkeille, varsinkin tässä elämäntilanteessa niiden oikeesti aitojen ja ystävällisten ihmisten merkitys korostuu. Ja kiitosta Mallulle joka siivos mun kämpän ennenkun se läks meneen ja Idalle joka soitti ja tarkisti et mulla on ollu hyvä syntymäpäivä. Ja Tapsalle ja kaikille miljoonille muille, jotka on tiedustellu mun vointia ja piristäny hauskoilla neliveto-vitseillä. Mä oon sellanen, et tuun niin onnelliseks kun joku on vilpitön. On kivaa kun välillä on onnellinen olo.
Nyt otan vielä huikan kuoharia ( vaikka oon näin häpihäpi-fiilareilla, niin olen ihan selvä kiitos kysymästä, haha ) ja lähen valuun noita portaita alas. Lähen meinaan moikkaan jengiä Onkiniemeen, soronoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti