tiistai 24. huhtikuuta 2012

Up'n down

Kukkuu! Sorppa eilisestä blogihiljaisuudesta, en ehtiny käymään koneella missään kohtaa. Aamulla raahasin itteni Pajalle ( kempokävelyä with kepit, oujea ) ja menin sinne piristään jengiä plus syömään kakkua.
Iltapäivällä jätkät tuli mun luokse syömään, hahhaha - kakkua myöskin! Meillä oli oikeen hauskat jutut ja Peksi tuli illasta sekoileen tänne.
Mulla on ollu vähän ristiriitaset fiilarit tässä viime aikoina monista asioista, mut toivotaan, että kaikki suttaantuu. Synttäreitä suunnitellaan ja pitäs tehä puhtaakskirjottamista.
Ennenkun häivyn, on pakko kertoo teille yks juttu. Mun laiffi on kun huonosta komediapätkästä aina välillä. Aamulla tuun suihkusta ja oon about alasti tossa mun keittiössä. Sitten katon ikkunasta ja nään jonkun äijän joka tulee jollain ruton nosturilla tonne katolle ( onneksi se oli siinä kohtaa ainakin selin viellä ). Tuli vähän kiire johkin piiloon ja tottakai mun kepit oli liukkaat suihkun jälkeen ja jalka venähti, jeejee. Mut siis kunnossa mä oon, no worries. En vaan hiffaa miks nää raksatypit vainoo mun elämää :-DD


Meitsi on ollu ihan kakkuholisti tässä viime aikoina! Siitä on tullu osa mun ruokavalioo, hehe. Sacher-kakkua aamiaiseks, omnomnom. Mutta nyt se on loppu, sniis.




Kukista tulee aina niin ilonen mieli!


Jee mä oon hengissä, oisko peräti eka uus kuva leikkauksen jälkeen täällä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti