sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Vuonna 85, jaiks!

Eilen oli superia!! Ihan sairaanhelmee ja kaikki muut ylistyssanat mitä tähän hätään nyt voi keksiä. Käytiin siis Peksin, sen porukoiden, broidin ja sen kaverin kanssa kattomassa TT:llä musikaali Vuonna 85, jonka jälkeen mentiin safkaan Huviretkeen. Mutta, eipä mennä asioiden edelle.
Se näytelmä, lavasteet, puvustus, koreografiat - kaikki! Ah. Kasarifani oli pikkasen liekeissä. Plus, että shown päätähti sattuu oleen Sami Hintsanen, jota oon fanittanu jo pienen ikuisuuden, elkää naurako :-D Sanoinkin eilen Peksille, et kun Hintsasen ekat soundit kajahti lavalla, mun sydän tuntu ehjältä hetken. 
En pysy tuolillani täällä kun kirjotan, haha. Näytelmästähän on tehty joku miljoona eri versioo sen järkyttävän suosion vuoksi ja kesällä se vielä taitaa mennä kesäteattereissa, mutta sitten loppuu mun käsityksen mukaan. Mitä se nyt, viitisen vuotta ollu eri muodoissa teattereissa. Toivottavasti en puhu ihan pötyä.
Meikä oli koko ajan ihan naantalin keksinä siellä ( kysykää mun poikaystävältä joka virnuili mun naamalle koko illan ), oikeesti se fiilis oli ihan unbelievable. Peksin mutsi oli ihanana varannu meille väliaikatarjoilut ja kaikki, niin siellä me vaan juotiin kuoharia ja syötiin kinuskikakkua. Ja jätkät lipasti kaikki konvehdit pöydästä, koska kaikki piti viiä mistä on maksettu, lol.



Päällä oli Stradivariuksesta ostettu uus neule, Marwinin toppi ja Bullboxerin wedget. Clutch jäi kuvasta, snif.



Mun naamalla oli jotain selkeitä ongelmia noissa ylläolevissa kuvissa, joten hyvä vaan laittaa pää painuksiin. Puolustukseks on sanottava et tuol sato vettä.

Näytelmän jälkeen mentiin Cumuluksessa sijaitsevaan Huviretkeen syömään. Paikka oli tosi tasokas ja tarjoilijat superystävällisiä ja ammattitaitosia. Mua oikeen harmittaa ettei ollu kameraa mukana, oli meinaan sen verta hienoja annoksia! Itse söin Anguksesta tehtyä pihviä chiabatta-hampurilaisen muodossa. En oo syöny viikkoon oikeen mitään tän sairasteluni takia, ni en meinannu jaksaa syyä ees pääruokaa saati jälkkäriä. Mutta seura oli hauskaa ja ruoka maukasta. Ihan perfecto ilta!



Korvassa killu uus sulkahärpäke from Viro. Like it!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti