keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Friis & Company


Huhheijaa, et täällä riittää siivoomista! Onneks on hyvä flow päällä ja oon tarttunu haasteisiin, jotka on odotellu mua jo kauan. Ihanaa kun tulee siistiä jälkeä ja saa turhaa roinaa pois. Siivousraivo rocks, haha.
Muistattekste, kun karkauspäivänä kosin mun ukkelia? :-) Nooh, nyt - ei, ei olla menty kihloihin - sain ihanan laukun lahjaksi, how cool is that?!! 
Merkki on Friis&Co ja laukku on nude, inkkarityylinen, päällä on käärmekuosia ja valtavasti härpäkettä, JUST LOVE IT. Laukku on niin mua jotenkin. Muutenkin diggailen harvinaisempia laukkuja, niissä pitää olla jotain erikoista. Vähän sama kun kenkien kanssa, et harvoin ostan perus ketjuliikkeistä.
Mun toinen pienempi inkkariveskahan on aika parhaat päivänsä nähny, joten tässä on uus kesälemppari, mitäs te diggailette?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti