maanantai 14. toukokuuta 2012

I could live in this shirt

Kukkuu! Taas mennään eikä meinata. Nukuin viime yönä alle viis tuntia ja huomasin Pajalla, kuinka hauska olin. Meillä oli mamuja vieraana ja nekin lämpes ihan kympillä mun jutuille, haha. Kannattaa avautua niille kirahveista ja huntuhemmoista, mutta ei siitä sen enempää.
Iltapäivällä vietiin Peksin kanssa mun pieno postiin, koska yhdessä tangentissa oli joku häikkä, niin eiköhän ne sendi mulle uuden sieltä Saksasta. Sitten käytiin Timanttisilla rei'ittään sen korvat ja tsekkaan Hämeenkadun re-opened Mäkkäri. Cooli sistustus, mutta surkee kassatiski ja pirtelökonekin oli rikki :-D
Peksin mutsi joinas siinä Mäkkärin kohalla ja käytiin vielä hakemassa jotain kiuaskiviä ja nyt iltasella oonkin sitten ollu kotona ja koittanu olla nukkumatta, huonolla menestyksellä, heh.
Huomenna Pajalla on futista ja mua itkettää. Sunnuntaina Onkiniemeläiset pääsee Särkkään ilmaseks ja mä saisin tulla messiin ja mua itkettää vielä lisää. Ruton polvi. Ei voi tehä mitään kivaa. Angst angst ja sitä rataa.
Tässä teille pikasesti otettuja asukuvia kuitenkin eiliseltä. Arska paisto ja silmät on viirussa, mutta onneks päällä on uudenuutukainen kauluspaita. Puuvillaa, hippasen läpinäkyvä, takaa huomattavasti pidempi ja edessä vino tasku, absolutely fab! XX

The Look: Karvaliivi: Vila - nelly.com / neuleliivi ja baltsut: H&M / kauluspaita: KappAhl / farkut: Crocker - JC / sulkahärpäke: Viro /




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti