keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Into the green

Keksiviikkoa tyypit! Ristiriitanen päivä tänään once again. Pajalla oli ihan kivaa, saatiin kesän paperiasioita kuntoon ja huomenna onkin päättäjäiset. Apua, mihin tää "lukuvuosi" katos?
Noh, sitten Peksi tuli moikkaan mua ennen kun lähti taas työmyyräileen ja mä lähdin etsimään epätoivosena kampaajaa. Kiersin puoli kaupunkia tän kempojalan kanssa ja olin ihan rättipoikki, kun luovutin. Missään ei ollu aikaa ( miten se on mahdollista ) tai sitten ne pyysi sellasia hintoja et huhu.
Itkun partaalla olevana menin Anttilan kosmetiikka-osastolle ja suoritin vähän shoppailuterapiaa, minkä jälkeen olo parani kummasti! Päätin, että jos tää on näin ruton vaikeeta, niin värjään hiukseni jälleen kerran itse, koska haluan ne huomiseks valmiiksi. Ja sillä rahalla mikä ois muuten menny kampaamojen riistoon, ostin itseruskettavaa, kosmetiikkaa ym.
Nyt istun värinpoisto päässä, ruokaa masussa ja oon häpi. Kohta peseen tää pois ja sitten perään vaan uutta väriä, niin enköhän mä sitten jo ois ihan kivan blondi. Vielä ois hirveesti hoidettavaa, mutta onneks oon paremmalla tuulella. Tässä vähän "leirikuvia" teille, laters!










Diggailen ihan hulluna tätä viimosta kuvaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti