torstai 31. toukokuuta 2012

It's no personal, just business

Moikkamoimoi! Oon kyllä niin viime tipan ihminen, haha. Nytkin mun pitäs pakata ja fiksata itteeni, mut kattelin vaan Jenkkien Diiliä. Rakastan sitä ohjelmaa, ihan huippunastaa. Sen tyyppinen reality on kyllä meikäläisen makuun, erilaisia ihmisiä ja kunnon haasteita. Mielenkiintosta nähdä, kuinka ennakkokäsitykset ja mediakuva voi muuttua, kuka osaa tehdä töitä, jne.
Mutta reilu pari tuntia ja mun poikkis tulee hakeen mua, joten nyt kamat kasaan! Onneks täällä on huippusiistiä, en oo siivonnu hetkeen niin paljon kun eilen. Otan koneen matkalle mukaan, joten stay tuned! XOXO


Mulla on niin paljon uusia kenkiä nyt, etten yhtään tiedä mitkä ottaisin mukaan. Sain eilen vielä neljännet uudet kenkulit, kerron lisää myöhemmin ;-) Kuvassa näkyvät on varmaan parin vuoden takaa ja Spiritistä.

2 kommenttia:

  1. Ihanat kengät, mistähän itsekin saisin noin kirkkaat. <3

    terveisin,Anni @
    anninpukeutumisleikki.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Spiritstore taitaa myydä noita vieläkin! :-) Mites niiden toisten kenkien kanssa?

      Poista