tiistai 5. kesäkuuta 2012

Converse

Moikka. Maha kipee ja paha olo, plus väsyttää. Siinä hyvät ainekset pääsykokeisiin lukua varten. Työkkärissäkin pitäs käydä poikkeen. Peksi sai onneks asennettua jonkun ohjelman et pystyn lukeen netistä niitä pääsykoejuttuja, ainoo vaan et sitä luettavaa on melkee sata sivua ja puolet englanniks. Ruton kiva. Onnee vaan mun amk-paikalle, hehe.
Oon maailman surkein tekeen lahjapostauksia, en ikinä saa kuvattua kaikkia juttuja. Ja toisaalta kaikkia kivoimpia kortteja yms ei ehkä haluakaan. Sain tänäkin vuonna ihania synttärilahjoja, mutten oo esitelly niitä sen kummemmin, mut eiköhän ne ilmesty tänne tuon tuosta.
Peksi on ikuinen Converse-poika, niin oli hauskaa kun se osti semmoset mullekin.  Se oli metsästäny mun kokoo ihan hiki hatussa ympäri Mansee :-D Nyt on klassikkotossuja meikälläkin sitten kaksin kappalein. Nää varrettomat on ihan täydelliset kesäkenkulit ja sopii farkkujenkin kanssa superisti, like it!


4 kommenttia:

  1. Heeei mulla on ihan samanlaiset ;D ne on kyl kivat!

    VastaaPoista
  2. Onpas herkun väriset, iihanat! Mäkin haluun conssit, ei oo vielä yhtäkään parii nyyh :( Paljon nuo makso? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta! Conssit on klassikot, niihin kannattaa satsata! 75 euroo nää makso, mut neutraalempia värejä oon nähny edullisemmallakin ja riippuu kampanjoista. Matalia consseja voi saada viidelläkin kympillä tai jotain :-)

      Poista