tiistai 26. kesäkuuta 2012

I'm the girl from the movie

Heissan! Meikämandariini kävi päivällä reenaamassa salilla ( ! ) tätä koipee ja takasin tulinkin ihan omin pikku jaloin kaupungin kautta. Kävin ostaan lahjan poikkiksen mutsille, kun sillä on syndet torstaina.
Tänäänkin ripotteli vettä, mutta eilenhän sato about kaatamalla ja mä kannoin shoppinkeja paperikasseissa kotiin. Oli tosi kivaa juu. Tää Suomen kesä on aika hulppee, kun jopa kerran kuussa paistaa aurinko, heko heko. Noo, onhan tätä kesää vielä jäljellä..
Iltapäivällä menin Idalle ja käytiin ostaan jäätelöä. Meillä on kyllä aina niin mukavaa! Idan poikaystävä laitto meille ruokaakin ja kaikkee :-)
Nyt oon ihan rättipoikki ja mun masu on kipee, mut ei se mitään. Huomenna mua odottaa joku yllätys, can't wait.
Tässä kuvia mun luukista, kun oli systerin rippikahveet. Mun oikee upee, kaunis, seksikäs, hurmaava ja mahtava uus mekko jäi siis Tampereelle ja itkin koko aamupäivän sitä. Aion kuitenkin kuvata sen teille jossain kohtaa, no worries, ja onneks mulla on kotona paljon mekkoja, joten päälle valikoitu mun yo-mekko SistersPointilta. Jouduin vaihtaan tukan ja korvikset pois ja oli ihan tyhmä olo, mut en kai mä ihan hirveeltä näyttäny, ku mulle sanottiin et näytän siltä kun oisin jostain elokuvasta, hihii. Marilyn, Marilyn, milloin riisut jumpperin..








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti