maanantai 9. heinäkuuta 2012

Black'n Yellow

Heissan! Tänään on harmaa päivä täällä Mansesterissa. Meikä aattelikin hoitaa asioita, viedä kierrätysroskat, palauttaa pulloja, käydä kaupassa ostamassa hehkulamppuja ja tiskiainetta ja kaikkee muuta tämmöstä ylipääsemättömän jännää, heh. Kelasin et pitäskö käydä hakeen näitten harmaitten päivien piristykseks Sinkkis-boksi tai jotain. Vois.
Mua syö, et just kun oon saanu hyvän värin pintaan ja oon oikeesti ruskettunu, niin alkaa joku ryökäleen monsuunikausi ja sataa vaan! Kaikenlisäks näytän pullalta ( eilen meninki tunnin sauvakävelylle siks, lol ) päivän asukuvissa ja kuvien valotus on näköjään ollu päin berberiä niin näytän viel valkoseltakin, jipii.
Noo, ei aleta angstaan. Pari isoo askaretta lukuunottamatta mun kämppä on siisti ja kodikas, like it. Aattelin et voisin ehkä myös pyörähtää yhessä kivassa helmikaupassa. Nyt suihkun kautta huudeille. Let's make this day, muisk!






Maksimekko on uusi ja Hennesiltä ja selkäosa jäi tietty kuvaamatta, vaikka se on mekon juju huoh, biksu-yläosa Stadiumista, earcuff ja korvis Glitteristä ja sandaalit Promodista.

2 kommenttia:

  1. Hihih, mulla on sinkkis-boxi! Makso joku about 50e :D Mut on se sen arvonen! En oo kyllä ihan kaikkia jaksoja vielää siitä kattonu, voiskin tässä joku päivä taas kattella:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on menny ku kuumille kiville! Ei ollu meinaa Anttilassa enää jälellä mut ei harmittanu ku löysin Muodon Vuoksi ekan tuottiksen kympillä :-)

      Poista