lauantai 21. heinäkuuta 2012

Je t'aime

Kukkuu, ketään hereillä? En oo jaksanu bloggailla tänään, mutta halusin tulla toivotteleen kaikille hyvät yöt. Mulla on ollu kiva päivä tänään, näin Löysää pitkästä aikaa ja meillä oli hauskaa as always :-)
Loppupäivän oon katellu nip/tuckia, oon ihan pakkomielteinen tähän sarjaan, haha. Huomenna on mun nimpparit, joten juhlistetaan vähän sitä ja illalla moikkaan Idaa, joka tuli takasin Unkarista, jeij.
Tää menee liian söpöksi, mutta pakko näyttää mitä Peksi oli kirjottanu ( biisistä Beautiful ) mun seinälle ennenku se meni nukkuun. Mä en perusta mistään loveuuuuuuu<3<3<3<3<3hanimussukultsipuppeli-postauksista buukissa ( tai missään muuallakaan ), mutta tällä on mulle paljon isompi merkitys. Pieniltä tuntuvat asiat voi merkitä toiselle niin paljon.
Okei, too deep lol, unta kaaliin koko konkkaronkka, xx.

When I see you, I run out of words, to say.
I wouldn't leave you, cause your that type of girl, that makes me stay
I see the guys tryna' holla, girl I don't want to bother you, cause your independent and you got my attention
And I'll be your baby father, girl I just want to show you, that I love what you are doing ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti