tiistai 3. heinäkuuta 2012

Max it

Täks viikoks on luvattu poutaa ja meitsi aatteli ottaa siitä ilon irti. Siispä tartteis painua pehkuihin, et jaksaa huomenna nousta ja mennä reenaileen Tammelaan. Onneks poikkis lupas hakee mut, niin ei tartte kuolla heti aamusta, heh. Ideana siis, että ehtis vielä arskan paistaessa pihalle! Mulla on uus Elle ja Jerekin, hihii.
Tänään oon sauvakävelly, käyny kaupoissa, kirjastossa, ruoka-ostoksilla, tiskannu, laittanu safkaa, reenannu koipee, laittanu itseruskettavaa. Kaikkee perusmeisinkiä.
Suututtaa, kun mun kahdesta parhaasta juhlalookista ei oo kuvia, pitää koittaa fiksaa niitä myöhemmin. Hommasin Ginasta maksihameen ( törkeen ylihinnoteltu, 30 e ), joka osottautukin loisto-ostokseks, vaikka oli sellanen hätävararatkasu. Asuin siinä joku kolme päivää, ihanan helppo vetää niskaan ja yhdistää miten vaan. Mulla on toinenkin maksihamonen tuolla kaapissa, taidankin fiilistellä niitä tän kesän.
Mutta nyt asukuvia, olkaapas hyvät! Meitsi menee ettiin sitä Nukkumattia, jos huomisesta saiskin sitten jotain irti. Muiskis!

The Look: Liivi: nelly.com - Vila / paita: Saints&Mortals - Carlings / maksihame: GinaTricot / ballerinat: Icon / laukku: Friis&Co / kaulakoru: Kalevala / käsikorut: JC, Bulgariasta ja H&M /


En sitten tiedä mikä tota mun naamaa vaivaa näissä kuvissa :-(
 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti