tiistai 4. syyskuuta 2012

Feels like Monday

Huomenta. Joo, mä heräsin oikeesti nyt tässä kasilta. Siis oon mä koulus käyny ja kaikkee tässä välissä, mut sit sammuin vähän auringonlämmittämälle sängylle.
Oli tosi helmee aamulla herätä ja valmistautua, kun ei tullu muuta kun jääkylmää vettä hanasta, ei ketuttanu. Onneks on mikro, hehe.
Noo tän päivän parhaudet jatku koulussa, neljä tuntia atk:ta ilman kaiffareita, kun kaikki on kipeitä tyyliin. Nyt äsken huomasin et mun tallennustila on loppu, enkä saa ladattua tänne blogiin mitään kuvia. Mulla ei oo Visaa, joten en edes voi ostaa uutta speissiä ja ne hinnat on kallistunu ihan älyttömästi :-( RRRRAAAAAAAAH! Ryökäle. Huomenna on pakko olla parempi päivä.


 Ainiin! Mun blogi on muuten täyttäny kaks vuotta täs jossain kohtaa, päässy unohtuun vaan ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti