torstai 20. syyskuuta 2012

Girls playing COD

No morjes! Kauheeta sompailua tääkin päivä. Oon tulossa kipeeks ja huomenna ois koko päivän kestävä hiusmallikeikka. Kävin tänään tosiaan castingissa ja tyyli muuttuu aikalailla, apua :-D Toisaalta sairaan helmee, ois ihan paikallaan upgreidaa tää kuontalo mun luukkiin sopivaks. Oon ihan resseissä täällä, mut helmempää hengailla kampaamossa ja hotlassa koko päivä jonkun koulun sijaan. 

Pakko vähän avautua tästä Suomen säästä, kuinka hanurista toi jäätävä kaatosade on?! Mulla on ballerinat ja avojalat ( rutto miten se sanotaan ) ja sit sitä vettä tulee ku vedenpaisumuksen aikaan ja meinaan hukkua matkalla himaan. Tosi jees. Kiittäkää tätä ilmaa ettei oo asukuvia.

Mua surettaa, etten ottanu Idalle kameraa mukaan. Oisitte nähny kun me pelattiin CODia! Anteeks naapurit, elkää antako mitään varotuksia vaikka huutonaurettiinkin kaks tuntia putkeen. Meiänkin mahoihin sattuu. Meitsi heitti kranaatin vessanpyttyyn ja räjäytin itteni siihen kohtaan, Ida käski mun suojautua ja meen makaan keskelle katua? Jep. Noo, Idan väistöliikkeet oli kun jostain Wiin peluusta konsanaan, et ei tässä olla pekkaa pahempia kumpikaan.

Nyt jotain random kuvia kehiin ja sitten koitan saada unta palloon. Huomenna on oltava hehkeenä! Take care, Xx. 

 

Pientä luksusta syyä pinaattilettui oikeilla puolukoilla jonkun E-ainemössön sijaan :-)


 Mami teki mulle hienon ranskanletin.


Tältä näyttäisin tummaihosena = Suklaanaamio on enemmän kun jees.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti