maanantai 15. lokakuuta 2012

Dancing with the Stars

Huhuu, anyone there? Täällä soi kasarirokki ja juon kahvia herätäkseni tähän päivään. Arvatkaa kuka mut loppuviimeks herätti tänään? Lehtimyyjä haha. Mä en oo koskaan ymmärtäny vihaa kaikkia puhelinmyyjiä kohtaan, siis suurinosa on täysin syvältä, mut lehtimyyjät on musta lähes aina asiallisia. Ja mää tilaankin niiltä usein, kuten tänäänkin hihii. Elle taas puoleks vuodeks, jesander!
Koska tää on mun pinnallisen avautumisen foorumi, niin pakko vähän ulista noista eilisistä TTK tuloksista. Samalla kun viette sen Maria Sidin sunmuut mun iloks telkkarista, niin ottakaa Ratia mekkeriin kans. Mun mielestä se ukkeli saa turhan paljon kakkaa, vaikka uskon et se yrittää parhaansa ( saati sitten sen maikka ), mutta ei Amin ja Jutta voi sen takia pudota!!!!! Amin oli ehkä yks komeimmista ja koviten reenaavista oppilaista tuolla ja Jutta näyttää ihan nukelta. Niillä oli aina hauskoja tansseja, yhyy. Äly hoi elä jätä vaan kaikille teille äänestäjille nih.
Susa ja Risto ja Krisse ja Matti on edelleen mun feivoritit, mutta eilen oli kyllä ihan sairaan hyviä tansseja tyyliin kaikilla. Kunnon ylläripyllärin pyöräytti Sari ja Sami, huikeeta. Ainoot keistä en diggaa Ratian lisäks on Antonio ja Disa. Sellasta tekopirteyttä ja jonkinasteista teeskentelyä en voi sietää, yh. Mielipiteitä kehiin mikäli jollakulla sellasia on :-)

 
 
Ainiin, kuvat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti