tiistai 2. lokakuuta 2012

Let me tell you baby it's called rock'n roll

Helou! Arvatkaa mitä, mulla on aika hyvä fiilis pitkästä aikaa. Jotenkin toiveikas olo. Pistin eilen työhakemuksen meneen ja muutenkin sellanen buugi et jos jostain sittenkin tulis jotain. Tai sitten oon vaan ilonen kun keksin tänään nerokkaan jutun ja luulen et oon laihtunu, haha.
Koulu oli kyl aika tuskaa, hiukan meinasin aamulla taas skipata. Eikun juosten bussiin ja iltapäivällä neljä ruton atk-tuntia. Nyt on taas hartiat ja niska kipeenä, mut onneks mun ei tartte koskaan kääntää päätäni. Mun keskittymiskyvyllä kun kirjottelet jotain asiakirjoja puoli päivää niin huhu.
Noo, koulun jälkeen Ida tuli tänne kahville ja jotenki oli taas tosi hauskaa vaikkei tehty mitään, kun perus juteltiin ja valokuvattiin. Kai me vaan ollaan tieks niin hauskoja itessämme, lol. Tai sit me ollaan molemmat vaan oikeesti blondeja.
Nyt tää mimmi lähtee lenkille, lekuriakaan ei näyttäny kiinnostavan tän jalan vammailu, joten eipä sitten muakaan. Soronoo!

 
Ja ihan vaan siks, et voisitte tuntee ittenne ekstrahehkeiksi ja valovoimasiksi tämmösenä harmaana syyspäivänä, niin julkasen tän ultimatetyylikkään, meikittömän, kakkasen peilin edessä otetun lenkkeilyasuposetuksen, joka on kaikenlisäks leventävässä raitapaidassa kuvattu. Varmaan muuten ainakin itsetunto kohenee jossei muuta :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti