tiistai 16. lokakuuta 2012

LONDON HERE I COME

Heissan! Mulla on ollu ihan järkyt siivousmeisingit tänään - oon pessy lattiat, vessan, tuulettanu petivaatteita, vaihtanu lakanat, tiskannu, imuroinu, vieny roskia.. Eipähän tartte ainakaan tulla ryönäseen luukkuun sitten kun loma loppuu, heh.
Oon myös saanu solkkuiltua ( tänäänkin ) ja taas on väriä päässä. Kerkesin jopa käydä Iduliinalla jutustelemassa ja pari puhelua oon duunannu ja kaikkee. Jeejee. Niin ja mää oon pakannu! Kelatkaa, en ikinä osaa pakata ajoissa ja nyt se laukku vaan olla möllöttää tuolla ja siellä on jopa melkeen kaikki tarpeellinen.
Nyt nuudelit nassuun ja suihkun kautta tutimaan. Se on huomenna let's go! Pitäkää mestat pystyssä täällä ja hauskaa lomaa kaikille keillä sellanen on. Koitan nakittaa jollekin siskolle bloggausvuoron, niin täälläkin ois jotain elämää. PUSS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti