keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Pics OK?

Mulla on varmaan alkanu jokku aikaset talviunet, ku oon ihan koomassa. Nukuin ihan ylipitkät päikkärit taas, rkl! Tai sit se on vaan tää syksy tai toi koulu. Mutta jee, oon ylpee itestäni etten oo skippaillu nyt mitään tunteja ( vaikka aamuheräämiset on ollu ihan tuskasia ) ja nousin jopa aamulla ja menin kouluun vaikka meillä oli ruottia. Se on siis mun äidinkieli jos joku ei viellä tienny :-)
Nyt ajattelin vetää samanlaiset vaatekriiseilyt kun eilen ja sit voisin mennä koisimaan. NHIIN ja mun on varmaan pakko ostaa joku teflonkattila, koska jos vielä kerran poltan jotain pohjaan niin revin berberini. No tänään vedin nää mun skilssit astetta korkeemmalle tasolle ja sain maitokattilan tulviin ympäri tätä luukkua. Lämmitetty ( lue poltettu ) maito, nuusk nuusk, sweet dreams ja sitä rataa. Ei mulla muuta. Alla on syssykuveja, puspus

pinkki007_zps8fa1e227.jpg pinkki007_zps8fa1e227
pinkki007_zps8fa1e227.jpg pinkki007_zps8fa1e227pinkki007_zps8fa1e227.jpg pinkki007_zps8fa1e227pinkki007_zps8fa1e227.jpg pinkki007_zps8fa1e227
pinkki007_zps8fa1e227.jpg pinkki007_zps8fa1e227pinkki007_zps8fa1e227.jpg pinkki007_zps8fa1e227

9 kommenttia:

  1. Hahah noi sun kokkailut kuulostaa ihan mun jutuilta :D Oon kans saanu pari kertaa maidot ympäri keittiötä... ja puurot ympäri mikroa. Ja sain kerran suklaanki syttymään mikrossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja piti sanoa että aivan sika hienoja kuvia!!

      Poista
    2. Ihana kun kirjottelet tänne!! Haha miksi suklaa oli mikrossa :---D Ja kiitusta <3

      Poista
    3. Hahaha no tota.. oli tarkotus dipata mansikoita siihen suklaaseen :DD nyt ainaki opin että noin sitä ei tehä.......

      Poista
    4. HAHAHAHAHAHAH ehkä ihan yliparas tapa! :-D Pitäsköhän itekin koittaa?

      Poista
    5. Mä yritin kerran sulattaa valkosuklaata mikrossa. Aika huonoa jälkee tuli kans! :D

      Poista
    6. Hahaha :D siis siitä tuli ihan kauhee käry, koko mikro vaa sauhus ja palovarottimet piippas ja juoksin ympäriinsä iha paniikissa :DD

      Poista
    7. Kuulostaa samalta kun sillon ku me paistettiin pekonia mun yksiössä ja avattiin ovi kerrostalon käytävään ja koko talo tuoksahti ja huusi :-D Hhahaha.

      Poista