sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Siivous sisarukset :D

Hei! Hannahan on nyt lontoossa, niin Hanna pyysi mua, Elsaa kirjottamaan jotain tänne blogiin. Vaikka Hanna muistutti mua ennen kun lähti, niin olin kuitenkin unohtanut sen aivan ja vasta puol kahdentoista aikaan äiti kysyi eikö minun pitänyt kirjottaa jotain sinne blogiin! Niinkun Hanna kirjotti viime postauksessa siivoamisesta niin minä olen kanssa siivonnut hirmuisesti tänään, pessyt lattian, vaihtanut sängyn, vaihtanut sängyn vaatteet, tehnyt ruuan jne. (mirkku opetti ettei tuu pisteitä jne väliin :)) Mehän ollaan jotkut siivous sisarukset :D Mutta mä oon kyllä varmaan parempi sotkemaan kun Hanna, mutta on niitä hyviä asioita missä mä oon voittanu Hannat :D Voitin Hannat keilaamisessa kun käytiin keilaammassa yhessä :D



                                      Hanna keilaamassa kauniissa Kruunupyyn keilahallissa!

4 kommenttia:

  1. Hahaha Elsa, mielenkiintonen postaus!! Plus, että siivoussisarukset yhteen. X

    VastaaPoista
  2. Yksinistäsiivoussisaruksista:)elisejokakirjottipostauksen;)23. lokakuuta 2012 klo 22.07

    Nii se piitää mut kyllä Hannakin kirjottaa tänne silleen "väärin" nii ei kukaan sitä huomaa paitsi jotkut L:än oppilaat :D

    VastaaPoista
  3. Tää on hiukan asiallinen!! Plus aika saikku :-D

    VastaaPoista