lauantai 17. marraskuuta 2012

Burgundy suites blondies best

Kukkuluuruu! Jei, vaihteeks kotona taas. Eilinen meni neljän tunnin yöunilla, kahvilla ja kolalla. Aamulla Koskariin hoitaan jotain koulujuttuja, sit pariks tunniks ( hypäreitä )Pubnikkiin, kouluun bäkkiin ja onneks sieltä äkkiä himaan!
Kukkis tuli mun luo kahville ja se tais puheista päätellen vähän rakastua mun kämppään, hihii. Meillä oli niin diipit ja hauskat jutut, ettei edistytty sitten yhtään siinä haastattelutehtävässä, haha. Mut ei haitannu ja mikä kivointa, nyt saan uuden seinäkiipeilykaverin!
Sitten illaks vielä antaan mun Lantsukalle ( joka on siis Kukkiksen pikkusysteri ) vähän burning lovee, tais olla aika tappavaa kamaa kun Löysä nukku pommiin ja mä heräsin puol kolmen aikaan tänään..Lol.
Lauantai on mun virallinen koomapäivä, mut illalla mentiin Idan kans Migille. Ida karkas jossain vaiheessa muille maille ja me jäätiin Migin kans nauraan Suomen Talentille ja jollekin Cheerleader-leffalle.
Mut nyt pari asukuvaa, pitkästä aikaa. Rokkihousujen alle oli pakko pukee sukkarit, koska en jaksa kuolla tohon säähän aamusin. En sit tie mikä tota mun lettiä vaivaa tossa ekassa kuvassa, tuuli vissiin? :-D





The Look: Neule: H&M / paita: GT / farkut: DIY ( original: Serious Sally by Rut m.fl. ) / maiharit: DinSko / sormukset: different / kassi ja korvis jäi kuvasta, sorppa /

P.S. Kuinka ironista on syödä makaronia ja kattoo Top Chefiä?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti