maanantai 26. marraskuuta 2012

Dead Cat

Pöö. Meikkiksellä on oikeen mainio viikonloppu takana. Oltiin eilen tosiaan kaveriporukalla Kangasalla, saunottiin ja pelailtiin Wiitä ja kaikkee hauskaa. Paitsi et hajosin siihen geimiin kun en oikeen aina tajunnu, haha.
Noo, sitten puol kahen aikaan lähettiin heittään yhtä kaveria himaan ja eksyttiin hienosti jonnekin Teiskon metään. Ajettiin tunti jotain lehmänpolkuja et löydettiin perille ja mä olin puol neljä kotona, hyvä me.
Tänään oon chillaillu himassa ja toipunu hektisestä viikosta. Huomenna kouluun jippiajee. Tässä kuva, joka mitä todennäkösemmin kuvastaa huomenaamulla mun fiiliksiä :-D Mun kavereiden kuollut kissa-läpät ( kuvastaa ulkomuotoa huonona päivänä ) voi osua aika oikeeseen, heh. Oon silti varma et huomisesta tulee helmi päivä. Nyt nukkumatti tähän osotteeseen, kitoos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti