torstai 15. marraskuuta 2012

I FEEL GOOD

Vitsi! Tänään on ollu niin helmi päivä pitkästä aikaa. Aamulla onnistuin pienestä sekoilusta huolimatta ( bussikuski mm. huuteli mulle millon mun pitää jäädä hahha ) pääseen sinne työhaastatteluun ja kaiken lisäks se meni tosi hyvin. Toivottavasti mun koulunkäynti ei nyt sit vaan estäis työmahdollisuutta..

Jopa koulussa oli kivaa tänään, suunniteltiin haastattelukysymyksiä ( koulutehtävä ) Kukkiksen kans, koska ens viikolla mennään piinaamaan Stockan yhtä osastopäällikköä. Onnistuin siis saamaan haastisajan sinne, hyvä minä! 

Himas nukuin pienet päikkärit ja illemmalla menin shoppaan ja syömään yhen Juhon kans, jeij. Oli tosi hubaa ja tehtiin sille ihan huikeita löytöjä. Kainny kun mää olin makutuomarina, heh. Pitäskö alkaa jatkossa tekeen aina nää makutuomarointikeikat (rafla)ruokapalkalla? ;-) Loistopäivä - näitä lisää KIITOS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti