maanantai 19. marraskuuta 2012

UO

Gaaaaahhh, vähän oon hajonnu täällä mestari-myyjään! Se on sellanen Keskon verkkokurssi, joka meidän on pakko suorittaa ja vielä hyvillä pisteillä tai menee uusintaan. Aivan raivostuttavan dorkia videoita ja ihme kysymyksiä. Ihan hanurista.
Koska mulla on niin pomppufiilis, taidan lähtä Vapariin ostaan jotain energiansäästölamppua. Hyi tää tuntuu niin maanantailta. Kertokaa jotain positiivista mulle.



Tekis mieli lähtä shoppaileen, mut tilitiedot ei kannattele tätä ajatusta. Kuolataan sillä aikaa Lontoon Urban Outfittersia - ehkä helmein liike ikinä! Hipsteriys, grungeus ( maanantaina ei tartte osata puhua ) ja kaikki cooliudet tungettu tollaseen jäätävän kokoseen rakennukseen, just loving it.

2 kommenttia:

  1. Meinas sydän särkyä kun näin nää kuvat, kerran oon tuolla käyny ja en voi ymmärtää miten yhteen KAUPPAAN voi rakastua näin totaalisesti. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo elä! Tiekkö kun olin tuolla ni vähän toivoin et mulla ois ollu rajaton käyttöluotto kortissa :-D Siellä oli about kaikki mustahave-ihanaa!

      Poista