torstai 1. marraskuuta 2012

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Helou. Tänään ei oo tapahtunu mitään elämää suurempaa; koulua, pyykkäystä, kavereiden kanssa jutustelua ja nuudelin syöntiä. Jeejee. 
Tohon kouluun mulla alkaa palaa ihan totaalisesti hermo, koska se on sellasta spedeilyä, ettei mitään rajaa. Vaikka oon niin kaukana kun olla ja saattaa jostain kouluonmunelämä- tyyppisestä ihmisestä, niin kai siellä silti joskus vois jotain tehdäkin. Mistä löytää motivaatio joka päivä mennä katteleen jotain "aikusten" pelleilyä ja kuunteleen maikkoja jotka vaan saivartelee ja jaagaa tunnista toiseen? 
Nojaa, ehkä huomenna on parempi päivä. Sillon ainakin Ville ja Ida tulee mun luo kahville plus että mulla on paljon hoidettavaa. Opiskelijakortti, synttärilahjoja, siivous, pakkaus.. Jes kohta on viikonloppu. Baibai mä meen nukkuun. 


Syndelahjoista puheenollen, mun viime vuoden ehkä helmein lahja! Kaikki ei oo kuitenkaan vielä nähny tätä ja mun oikeet kuvat vammas. 

P.S. Huomaa tärkee otsikko. ( <-- huomaa ironia )

2 kommenttia:

  1. Samaa spedeilyä on koulu joka paikassa ja joka asteella. Asialle ei ole muuta tehtävissä kuin lukea itse opettajaksi. Me opiskelijat tiedetään, miten asiat pitäisi hoitaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naah en nyt ehkä ihan tollekaan linjalle lähtis, on niitä kouluja missä jotain tehdäänkin :-D Toisaalta jaksaako sellasissa sitten olla, haha.

      Poista