tiistai 25. joulukuuta 2012

All I want for Christmas is you..

Hellurei ja hellät tunteet!

Sunnuntaina vietettiin Mirkun syndejä. 
Joulu on kivaaa.
Sain niin barbit uudet kuulokkeet et huh. Nyt voin taas lenkkeillä ilolla.
Muutenkin oon tyytyväinen mun lahjuksiin, jeij.
Koristelin kuusen suhteellisen hyvällä menestyksellä.
Oon saunonu ihan liian monta kertaa sen jälkeen kun tulin tänne. 
Ulkona on hattaran värinen taivas.
Mami osti mulle jouluks kaheksan pulloo kokis zeroo, äiti on paras!
Meidän kissa kiipee koko aika tohon kuuseen.
Mun pikkusysterit on kreisejä. KREISEJÄ.
Eilen oli taas järkee valvoo johkin neljään ja herätä tänään ihan ilosena joulukirkkoon.
Etin sukkaani yöllä ihan paniikissa ja sit selvis et mun systeri oli laittanu mun joulusukkalahjan sinne hahhaa. Löysin myös dödön ja kamman mun sukkiksista :-D
Nyt jouluruokaa niin paljon kun napa vetää.
Toivottavasti mekko mahtuu huomen päälle.
Muiskis pullanmurut



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti