lauantai 1. joulukuuta 2012

City girls are just country girls in cuter outfits

Mjau. Mulla on menossa pitkästä aikaa mun erakoitumisviikonloppu, hiphei. Yökkäreissä hela dagen. Joku vois sanoa mua hulluks, kun oon ollu jo perjantai- ja lauantai-illan yksin himassa, mutta mun tarttee vähän koota itteeni. Ihan fyysisesti ja henkisesti ja millä kaikilla leveleillä sitä sitten tehäänkin, haha.

Mun unirytmi on aivan totaalisen sekasin, mut ei se haittaa. Mulla on ollu tosi hyvä viikko. Ja tulossakin on kivoja juttuja! Kaverin tuparit, se Niinisalokeissi ja kelattiin vähän et pitäskö Karkkua käydä järkyttämässä vielä ennen joulua.

Haha, tuli muuten mieleen. Kaverin mielestä musta saa blogin kautta erilaisen kuvan kun oikeessa elämässä, koska täällä vaikutan kuulemma vähän "porvarilliselta kermaperseeltä" vaikken oo sellanen. Pitäskö nauraa vai itkee? Eivaan. Otan sen kohteliaisuutena, koska tän blogin linjaus on ihan täysin harkittu. Kirjotan enimmäkseen pinnallista höttöä ja turhantärkeitä hauskoja juttuja, koska en ala avaan itteäni kaikenmaailman tuntemattomille. Se ois niin iso uhraus, että tässä vaiheessa se ei ainakaan kannata.

Joten jatkan samaa rataa. Oon tietenkin täysin oma itseni, mutta saatte mun elämästä vaan tietyn siipaleen, ne hauskat ja viihdyttävät jutut. Ja kivoja kuvia ainakin sillon tällön, heh. Hyi, nyt tää menee liian syvälliseksi, joten taidan palata Sinkkis-maratonin pariin. En kestä miten ihanat hiukset Carriella on ja siis ne luukit. Iso käsi Patricia Fieldille! Puss


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti