tiistai 18. joulukuuta 2012

Mini-Jul

Hepskukkuu. Eilen oli liian hauskaa ja tänään väsyttää. Ei siitä sen enempää. Silti tänäänkin on ollu kivaa. Löysin superyyberhyvän ( lue kalliin mutta alessa, hehe ) lahjuksen systerille ja illalla menin Idalle vähän jouluileen. 
Idan poikkis oli ostanu niille makeet strobovalot jotka soitti karmeeta musiikkia. Syötiin joulutorttuja, juotiin glögiä, vaihdettiin lahjoja ja käytiin fiilistelemässä joulutoria. Autoin myös joululahjametsästyksessä ja jopa onnistuneesti! Ihanaa ihanaa. Kuvat ei oo mitään parasta laatua, mutta oon aina ihan intsinä kun kaupungissa on jotain tollasia teema- ja valojuttuja.
Nyt mun tartteis pakata ja voinko kertoo teille kuinka paljon vihaan pakkaamista. Oon avautunu siitä varmaan joka kerta täällä kun oon menos johkin :-D Huomenna pitäs mennä varmaan koulussakin piipahtaan. Löysä sano sendivänsä Matin tänne tunnin päästä, saas nährä. Puss!






Kiva pullaposki.



5 kommenttia:

  1. Missäpäin Tamperetta asustat? :) Ite oon treeltä kotoisin, mutta opiskelen nyt vain eri paikakkunalla. Oon tätä sun blogia lueskellut jo varmaan keväästä saakka, tykkään!

    -Anni

    VastaaPoista
  2. Jee kivaa, toivottavasti luet jatkossakin ja lukijks saa tiätty liittyä ;-)Meikkis asuu ihan Pyynikintorin vieressä! Missäpäin ite asustelit Manse-aikoina? :-)

    VastaaPoista
  3. joo täytyykin liittyä! :D No sullapa onkin sit oiva paikka asua. Lähellä keskustaa tai no sehän on jo käytännössä keskustaa. Ja upeet lenkkimaastot, jeshh! Mä asustin Länsi-Tampereen suunnalla, Lielahden kupeessa. Kivaa paikkaa kans. Siellä lapsuus on kulutettu, huomenna joulun viettoon sinne jälleen. :)

    -Anni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin ei muutakun mahtavaa joulua sinnekin suuntaan! Meikkis alkaa käymään Lietsun GoGolla ens vuoden alusta :-) Ja Pyynikillä tulee kyl aina ravattua ja juostua niitä portaita haha.

      Poista
  4. Kiitos samoin! :) Kuulostaa hyvältä, sinne menee onneks hyvin busseja.

    -Anni

    VastaaPoista