maanantai 7. tammikuuta 2013

I'll give anything again to be your baby doll, this time I'm not leaving without you

Mjau.
Huomenna kouluun, pelkkä ajatuskin saa melkeen itkeen.
Tänään oon ilahtunu pienestä yllättävästä keskustelusta ja SATC-leffasta. Ne vaatteet, aaah.
Tän hetken biisit on Shontellen Impossible, Lita Fordin Kiss Me Deadly, Gagan Yoü and I ja Adelen Hiding My Heart.
Sain pari tarpeellista juttua hoidettua, mutta ei ne siihen lopu.
Tiesitteks et mun otsikoihin kätkeytyy lähes aina salaisuuksia? Ne on mulle salakoodeja tavallaan. Hih.
Mun sähköhammasharja jäi kotikotiin ja hiustenkuivain kuoli. Tough life.
Karim rokkaa Putouksessa!
Haluun Nykiin ja Londoniin ja Havaijille. Taino mihin vaan karkuun edes hetkeks. Kuka maksaa?
Oon kerenny taas hengaileen mun ajatusten ja tulevaisuudenhaaveiden kanssa.
Nyt lämmin suihku ja jonnekin unilandiaan missä on ykssarvisia ja pinkkiä hattaraa. Karkkii ja barbei. 
Puss 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti