maanantai 14. tammikuuta 2013

Monday thoughts.

Well, hello! Pientä blogikuoloa taas pukannu, mutta mulla ei oo uusia asukuvia, enkä tie jaksaako kukaan kattella aina vaan tota mun naamaa, heh. Ostoksia en oo viel saanu kuvattua, sorppa..



Mulla on muutenkin aina tää sama ongelma tän blogin kanssa - mitä viitsii oikeesta elämästään kertoo ja mikä kannattaa jättää pimentoon. Oon nyt jo yli kahden vuoden ajan kirjottanu pääasiassa pinnallista höttöä, tajunnan virtaa ja liibalaabaa. Joskus tekis mieli avautua oikeen toden teolla, mutta loppupeleissä tajuan aina, ettei se vaan oo kannattavaa. En vaan voi mitenkään ottaa kaikkia mun elämän ihmisiä tän blogin osaks tai kertoo niistä ns. oikeista jutuista.
Kai oon vaan vähän vellihousu sen suhteen ja toisaalta musta on kiva, et tää on sellanen blogi jota ei tartte aina lukee kädet nyrkissä tai nessupaketti kainalossa. Tähän päätteeks pakko vielä kerran vähän toistaa itteeni ja sanoa, et tätä kuitenkin kirjotan täysin omana ittenäni, ainoo et tää on vaan se toinen pienempi puoli mun laiffista.
Se siitä, lauantaina Jaakko heitti mut ja Idan Semaan, kun meiän oli tarkotus lähtä tanssiin. No tottakai se mesta oli kiinni ja siinä sitten alettiin kelaan et mitäs nyt. Mentiin Henkkaan ( sellanen rokkipleissi ), mut se meno oli vähän boring, kun oli liikaa pariskuntia ja puumia aikusia, niin lähettiin sitten Kuubaan. Siellä reivailtiin tovi ja mietittiin, et vitsi on vanha olo. Oli silti ihan kiva ilta ja se jatku vielä Idan ja sen poikkiksen himassa johkin varmaa puol neljään asti.


Sunnuntai meni lepäillessä plus solkkuillessa ja illalla ( lue yöllä ) Jaakko tuli hakeen mua, kun sillä oli vapaa. Kun ei parempaakaan keksitty niin lähettiin sitten käymään Hämeenlinnassa :-D Fiksua touhua..
Noo nyt tässä on tapahtunu kaikenlaista ja aamulla Paavo tuli tänne minuutin varotusajalla kahville, et kiitos vaan Jaakko sulle! Pojilla oli silti sen verran hyvät jutut, et saatte tän tempauksen anteeks, haha. 
Nyt mietin et pitäskö lähtä reenaan, on vaan ihan jäätävän heikko olo..Tämmöstä. Ei muutakun ilosta alkavaa viikkoo kaikille 




Psss. Tähän loppuun Taylor Swiftiä ( läpällä, koska radio ) lainaten, I knew you were trouble..Tuooosta pieni salaisuudenpoikanen ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti