sunnuntai 6. tammikuuta 2013

ROFL - literally


Huhheijaa mikkä tuparit! Jätkäporukassa on välillä kyllä niin tasokasta juttua et heikompaa saattas kauhistuttaa. Mua ainakin hihitytti sen verran et naapurit uhkas soittaa jepet paikalle, sallikaa mun nauraa. Niillähän ei oo mitään muuta tekemistä lauantai-iltana kun tulla Kauksulle huutaan nuorille jotka on selvinpäin ja HIHITTELEE. Hahahha. Ihan parasta.

Mun hiukset haisee palaneelle popparille, hyi.  

Nukkumatti on btw surkee jätkä. Meitsi on poistanu sen facebook-kavereista jo aikaa sitten. Ei mulla muuta tähän hätään, laters!

2 kommenttia:

  1. Mä haluaisin joskus olla ainoo tyttö jossain jätkäporukassa. Kuunnella niitä juttuja ja kaikkee ja ehkä osallistuu siihen läpän heittoon :D Vois olla jännää! Oon yleisesti sitä mieltä, että jätkäporukassa on miltei rennompaa kun sitten taas, että kaikki olis muijia.

    Ja samaa mieltä tosta Nukkumasasta. Aika mulkku! On skipannu mut viime aikoina. Mokoma oharien tekijä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo jäpiköiden kans on aina chillimpää! Ainoo et ne jutut lähtee aina niin lapasesta haha. Mimmipoppoossa on liikaa jotain draamaa ja backstabbinkia mitä ei jaksa :-D Kauheeta yleistystä, onhan molemmissa puolensa.
      Masa on niin uskomattoman puolueellinen, en aatellu panostaa meiän suhteeseen enää yhtään. Mä oon niin over siitä, siirryn supersankariks koska niitten ei tartte nukkuu ^^

      Poista