torstai 31. tammikuuta 2013

When you're sure you've had enough of this life, well hang on.

Heij. Oon yrittäny kirjottaa, mutten oo pystyny mihkään hauskoihin tuotoksiin. Oon vajonnu sellaseen kuoppaan nyt ja oon tosi uupunu. En oo nähny mun koulufrendejenkään lisäks oikeen ketään, mitä nyt Jaakon kanssa juteltiin syntyjä syviä yks päivä. 
Halusin silti tulla moikkaan ja tälleen. Ehkä tää taas tästä. On kyllä taas niin epämääränen postaus, sorry 'bout that. 
Elkää karatko mihkään, toivottavasti oon taas pian oma ilonen itseni. Puss


 Life is bigger
It's bigger than you
And you are not me
The lengths that I will go to
The distance in your eyes
Oh no, I've said too much
I set it up

That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my religion
Trying to keep up with you
And I don't know if I can do it
Oh no I've said too much
I haven't said enough

2 kommenttia:

  1. Mitä kuuluu?

    Kyselee K

    VastaaPoista
  2. oon pahoillani, mutten yhtään tiedä kuka on "k"..jotain parempaa vihjettä? :-D

    VastaaPoista