maanantai 28. tammikuuta 2013

Don't you know I'm not your ghost anymore

Well, hello. Viikonloppu meni ihan hujauksessa ja maanantaistakin on selvitty hengissä. Lauantai-iltahan ei loppunu siihen et Jokke tuli tänne, vaan illalla mentiin kuunteleen viel Idän Ihmeitä ja tapaan kaikkia ihmisiä. Näin Matiasta ja Villee ja kaikkia pitkästä aikaa jee!
Sunnuntai meni chillaillessa ja illalla kävin puntilla. 
Tänään oon tappanu jo valmiiks kuolleita reisiäni viidentoista sentin koroissa tuolla lumimyrskyssä ja lentäny takalistolleni ihmisten edessä. Onneks oli vaan luokkakavereita. Ei riittäny se viikonlopun kompurointi, mistä muistuttaa lautasen kokonen mustelma mun leikatussa polvessa. Hyvä Hanna.
Tää ilta on menny pahaa maailmaa piilossa ollessa mun penthousessa, seurana vaan Sinkkis ( kiiiiitos Lila! ), suklaakeksit ja lämpökerrastot.
Kello ei oo ees puolta kaheksaa ja mä harkitsen nukkumaanmenoa. I'm officially old. 
Kävin tänään muuten kuluttamassa mun Cartsun lahjakorttia, pitääkin näyttää teille mitä löysin täs joku päivä. Nyt - puspus muruset ja superjee ja kiitos kun kommentoitte, makes my day

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti