sunnuntai 17. helmikuuta 2013

All prayers should go to my sis ♥

Moi. Mun kone teki hetkittäiset bänät mun kans ja oon ollu käytännössä viikon ilman tietokonetta, niin en oo voinu oikeen bloggailla.
Lisäks mun perheessä on tapahtunu todella vakava onnettomuus, joten blogi saattaa kärsiä siitä vielä lähitulevaisuudessakin. 
Koitan kuitenkin kirjotella tänne mahdollisimman usein, enhän normaalistikaan anna mun oikeen ja henkilökohtasen laiffin rajottaa tätä, koska mun blogin pointti on olla helmi, hauska ja inspiroiva. Mutta ymmärrätte varmaan, että aina ei siihen pysty.
Tän viikon aikana on tapahtunu hirveesti, mutta palailen enempien juttujen ja kuvien kanssa myöhemmin. Tarttee mennä taas.

4 kommenttia:

  1. Voi että, voimia sinne ja siskolle myös! *voimahali*

    VastaaPoista
  2. Jaksamisia sulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
  3. Hei, blogini on muuttanut, uusi osoite on http://rakkaudellaanni.blogspot.fi/

    VastaaPoista