sunnuntai 3. helmikuuta 2013

If I share with you my story would you share your dollar with me

Mjau. Ekaa kertaa tälle viikolle on ees sellanen skidi toivon pilkahdus. Eilen kruisailtiin Paavon kanssa se yheksän tuntia ilo silmässä. Käytiin muunmuassa Ikaalisissa ja juteltiin kaikesta ja ei mistään, hillitöntä naurua unohtamatta. Ei paljoo nukutellu.
Jaakko pääsi aamulla duunista ja nähtiin sit porukalla täällä Amurissa, siis pihalla. Mulla oli ne mun ohuenohuet Biancon korkkarit ja kun tulin himaan en pystyny liikuttaa jalkojani, koska ne oli jäätyny siihen korkkariasentoon. Meinas itku tulla, mut isot tytöt ei poraa.
Jossain kohtaa Jaakko tuli tänne jeij ja vedettiin sit tässä illalla aamupalaks pitsat mieheen. Vitsivitsi, mulla on puolet jälellä vie :-D  Mutta mulla on melkeen ilonen olo, aika tervetullut olotila sanoisinko.
Eiköhän tää hymy tästä vielä hyydy, kun alan väsään tota huomista tuote-esittelyä heh.
PUSS


Tää mun penthouse on kyllä ihan paras ikinä, vaikka onkin liian pieni ja pyykkikoneeton. Täällon kiva henkailla :-)



Urheilijoiden terveellinen aamupala - pitsaa ja colaa. COLAAAAAAAAAAA! Tänään ei edes haittaa ettei se oo zeroa.



Tukka sekasin, meikittä ja vielä eripari sukat. Tuooosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti