torstai 7. helmikuuta 2013

And it cut me like a knife when you walked out of my life

En oo nukkunu viime yönä silmäystäkään. Tänään oon nukkunu ehkä kymmenen minuuttia tai jotain. Saan vissiin unilääkkeet kuun loppuun mennessä.

Mun stressitaso on pidemmän ajan jo ollu ihan liian korkeella monen monen asian takia ja tänään joku ulkomaalanen sossumamma päätti vähän piristää päivää haukkumalla mua. Ois pitäny sanoo suorat sanat takasin, mutten jaksanu. Hyvä niin.

Oon deitannu tässä jo reilu pari kuukautta yhtä jätkää ja eilen se sitten meni puihin kunnon riidan saattelemana.

Onneks pojat oli kivoja koulussa. Oli muutenkin yllättävän hyvä päivä siellä olosuhteisiin nähden. Se aamuviideltä valmistunu esitelmäkin meni melkeen ihan putkeen.

Tässä viime aikoina on tapahtunu paljon asioita, jotka ei oo kovin positiivisia. Oon väsyny ja peloissani.

Mutta Oskarin kans oli ihan huippua tänään, on ihanaa kun on ihmisiä jotka saa sut hymyileen vaikka haluaisit itkee.

Pitäkää kiinni kaikista tärkeistä, mä oon ainakin oppinu et niitä on vähemmän kun mitä sä luulet. 

Tää on varmaan henkilökohtasin juttu minkä oon koskaan rustannu tänne. Aina ei vaan pysty pitään sitä ilosta naamaria. Oon tehny sitä liian monta vuotta mun elämästä ja kaikkien voimat loppuu joskus. 

Tää tulee todennäkösesti myös oleen viimenen tällanen postaus ja voi olla et poistan tänkin jossain ahdistuksissani kun alan miettiin ketkä kaikki tätä oikeen lukee.     

Päivä kerrallaan. Puss

10 kommenttia:

  1. Niin, minäkin luen tätä...
    Ei se epäkivassakaan suhteessa eläminen kivaa ole, kun mieli halajaa muualle. Ja kun vuosien aikana toisesta on kuitenkin tullut tärkeä.
    Terhi H.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun luet :-) Ihmissuhteet on ihan liian monimutkasia.. :-( Tai tää laiffi on, heh.

      Poista
  2. Elämä todellakin on. Just eilen totesin, että olis hienoa, kun vois vaan ottaa esim. viikonkin loman koko elämästään. Tekis niin gutaa. (TH)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heti kun keksit miten se tehdään niin kerrot kyllä mulle kans!!

      Poista
  3. Mä tossa mietin, et oisko pokkaa varata jostain middle of nowhere joku mökkipahanen ja vaan ilmottaa himassa et moro, mä meen, ei tarvi soitella. Tosin sellanen ei anna lomaa koulusta, mutta toisaalta mä tarviin koulua pysyäkseni järjissäni. (TH)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm toi kombo ei siinä tapauksessa skulaa..mut jos lähtis vaan ulkomaille ilmottamatta mitään kellee? :-D

      Poista
    2. Se vois olla jees. Paitsi että pomo makso palkan myöhässä ja oma äijä on rahaton, eikä oo pystyny maksaan omaa puolikastaan vuokrasta.(TH)

      Poista
    3. pikavippi? NOT. mä alan kannattaan munamiestä että maailmasta otetaan raha pois, siitä tulee vaan suru puseroon.

      Poista
  4. Tänään sitten tanssitte täysillä Tampereen yössä niin tollaset riidatkin unohtuu! Välillä elämä potkii päähän kyllä ihan tosissaan, ei oo aina heleppoo..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tänään jalalla koreesti! :---D tuntuu et sitä kuraa tulee välillä ihan kottikärrykaupalla, mut ei auta kun nousta aina uusiks..

      Poista