lauantai 9. helmikuuta 2013

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

Huhheijjaa ja heipparallaa.
Sanna nukkuu jo tossa, mut mä oon ihan pirtee :-D
Kerkesin reenaan ja melkeen kerkesin tekeen muunkin tärkeen.
Sanna soitti mulle Robinia ja mä laitoin tätä lettiä ikuisuuden.
Sit lähettiin Rodeoon, tai piti lähtä.
Mut sit kaveri soitti ja käytiin morjestaan sitä.
Sit Ile soitti et sillä on uus nenärengas ja et mun pitää tulla moikkaan sitä.
No saatiin kyyti siltä mun frendiltä niin mehän mentiin.
Siitä reissusta ei sen enempää, huhu.
No saatiin kyyti viel takasin Rodeolle ja sitten jalalla koreesti.
Oli hyvää musaa tittirii - put me up, put me down put my feet back on the ground..
Nähtiin mun luokkakavereita ja huvittavia ihmisiä.

Oltiin just lähössä, kun Gagnam Style pärähti soimaan ja eikun takasin tanssilattialle. Ooopppaa!
Narikalla poke sano mua illan iloks ja tarjos meille suklaata, hahhaa.
Kebabbila oli kiinni, joten nyt pitäs vissiin alkaa nunutteleen.
Onnistunut ilta.
Hyvää yötä, xx.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti