torstai 7. helmikuuta 2013

It's a game boy, I don't wanna play.

Hellurei.
En tienny oisko pitäny itkee vai nauraa kun kirjastomamma ei tienny miten Ally McBeal kirjotetaan vaikka tavasin sen sille.
Oon koittanu tässä motivoida itteeni puoli päivää tekemään jotain ryökäleen kouluesitelmää ( Saunalahti anna tulla vaan ) kyseisen sarjan avulla.
Motivaatio on ja pysyy piilossa. 
Oon varmasti tunnollinen ihminen, koska vaikka kello on yks yöllä en voinu heittää pitsabokseja normi roskikseen, vaan kävelin kierrätyspisteelle. Eläköön jääkarhut. 
Tänään yks iso juttu pissi ja pahasti ja oon ihan ylimaallisissa resseissä taas.
Söin melkeen paketillisen jätskiä. 
Eikä oo ees morkkista.
Huijasin! Tottakai on.
Yhyy.
  

2 kommenttia:

  1. Kattooko joku oikeesti vielä AllyMcBealia!? :D ei ei ei ei... Siis tietkö kuinka raivostuttavaa on, että yritän liittyä lukijaksi niin tää kone ehdottaa mun kaverin googletiliä (se on kirjautunu joku viikko sitten tällä koneella), eikä jatka eteenpäin, jos yritän kirjautua toisella käyttäjällä. HUOH!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääääh vähän tylsää! sun pitää koittaa jollain toisella koneella ;-) joo kato mä en kattonu sitä sillon kun sitä haipattiin vaan tälleen tyylikkäästi myöhässä, tuon sen muotiin uusiks haha.

      Poista