tiistai 26. helmikuuta 2013

Well, hello?

viime vuoden talvinaama

Heimoipöö. Voisin kirota mun tietokoneen johkin alimpaan monttuun mitä maailmasta löytyy. Tottakai se sano netin toimivuuden irti sit kun muun sai skulaan. Vihaanvihaanvihaan tietokoneita. Pakko viedä se johkin korjaukseen ja maksaa kiskurihintaa siittä, et joku nörttipoju painelee paria nappulaa jes.
Tällä hetkellä oon pohjanmaalla ja tänään ollaan vietetty mamin kanssa päivää sairaalassa systerille seuraa pitäen. Oli ihana nähä sitä taas ja kun pysty jutteleenkin.
Meikkis tosin on nukkunu sen tärkeet kaks tuntia ja alkaa oleen lievästi seis meininki. Särkylääkkeitä ja sumppia ja sitä rataa hiphei.
Mulla on myös hiihtoloma ja sen alkupäivät oon käyttäny lähinnä Jaakon ja Paavon kanssa hengailuun. Ollaan harrastettu kaikenmoisia kyseenalasia aktiviteetteja hihii ja pidetty kivaa. Ja Paavulin kanssa käytiin ihan oikeella talviretkelläkin yks päivä :-)
Nyt meen saunaan vetreyttään mun saleilusta kipeytyneitä lihaksia, soon moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti