keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Who's that girl?

Mjau.
Tulin eilen puol viideltä aamuyöllä Oulusta Oys:lta ja tänään oon sitten ravaillu terveyspalvelusta toiseen hoitamassa omia juttuja. Ei sillä et mikään ois edenny mihkään, heh. Viime päivien aikana on tapahtunu hirveesti kaikkee ja oon nukkunu hirveen vähän. Ei mikään paras kombo.

Viime viikolla kävin syömässä American Dinerissa ja Manhattanissa.
Maailman paras Jermo korjas mun tietokoneen, kiitos murppa :-)
Kaikki mun kuvatiedostot on kadonnu tältä koneelta ja mun on pakko mennä nukkuun ennenkun alan poraan sen takia. Ehkä ne on piilossa?
Jaakko ja Paavo on ollu kivoja.
Käytiin viikonloppuna Idan plus jengin kanssa tanssimassa Ilveksessä ja meitsi vähän sukelteli siellä ja päädyin halaan jonkun random äijän koipee, hyvä Hanna. 
Mun jalka on ihan rikki ja joudun tappaan mahaani buranalla joka päivä. Magneettia tai jotain odotellessa..
Tein tänään ekaa kertaa kunnon ruokaa varmaan kuukauteen.
Mun piti kirjottaa tänne kaikkee, mutten muista enää mitään. 
Miten junamatka Oulusta Manseen voi kestää melkeen seittemän tuntia, just asking.
Eilinen oli raffi päivä, en osaa kirjottaa mitenkään järkevästi tänne mitään.
Näin eilen porukoita ja tiedän et systeri saa hyvää hoitoa, kiitos kaikille muistaneille ja jeesanneille/teille jotka teette sitä edelleen.
Viiden tunnin päästä kouluun, josko sitä ummistais silmänsä taas hetkeks. 




Betonilätty toimi peflettinä ( omin pikku kätösin sen tuohon roudasin ) ja neppari on auki hartiasta. Aina ei voi onnistua, ei ees joka kerta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti