lauantai 16. maaliskuuta 2013

Let the rhythm change your world on the floor

Hellurei. Aaaaaa. Mistä mä alottaisin. Pienet tunnemyrskyt kiskottu tässä taas parin päivän sisällä.. Nomutta kuulumisia pikaseen, koska mun tarttee taas rientää! Muisk 

Kaikkien aamusekoilujen jälkeen pääsin kouluun ja sain parista kokeesta loistoarvosanat, jee.
Käytiin Paavon ja Jaakon kanssa sumpilla Kangasalla sellasessa leipomossa. Don't ask why :-D
Käytiin Laten kans istuskelemassa Kivessä ja kierreltiin vähän kaupungilla.
Jos meitsillä on ens kuussa fygee, niin mun synttäreitä juhlitaan pool-partyjen muodossa, wihoo!
Siitä sitten Idalle ja illaks vielä Kauksulle. Kiva oli nähä jengiä taas.

Tänään oon hengaillu Jaakon kans, käyny vetään kunnon reenin ja illalla olis party time! Idan poikkiksella on syndet, mut me lähetään ekaks ihan tyttöjen kesken liikkeelle ja arvatkaa oonko myöhässä taas. Äkkiä pöperöt naamaan. Kiirekiirekiire. Heissulivei.


Mitä ruttoa mä paan päälle?!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti