torstai 4. huhtikuuta 2013

JEE JEE JERRY COTTON


Hellurei ja hellät tunteet! Meikkis oli tänään tavallaan ekaa päivää oikeesti duunissa ja tein myös ekan kaupan, WOHOOOOOOO. Olin aika happy ja niin oli myös mun pomo.
Kävin Migillä pyykkäämässä ja juomassa sumppia.
Raahasin itteni salille kolmatta päivää putkeen.
Solkku oli menny kiinni, joten hiphei vaan huomisen kuuden herätys.. Ei tartte paljon nukkua taas.
Hiukset on nyt ihanan platinat, eikä juurikasvua tartte peitellä millään hymytyttöhymyillä.
Jotkut rempparanet tuli aamulla vaihtaan mun ulko-ovee ja sit kun oon ollu duunissa niin ne on tanssinu tyyliin jotain ripaskaa mun matolla ja sotkenu koko talon. Huomenna kerron niille pari valittua sanaa jos nään niitten naamat tuolla rapussa vielä! 
Nyt suihkun kautta tutimaan. Huomenna kouluun, sit näkeen Jaakkoo ja lakeuksia kohti.
Ja jee ootte ihania kun kommentoitte ja luette tätä mun hattaraa, puss 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti