perjantai 19. huhtikuuta 2013

Blond moments once in a while

Hhahahahhaa. Tänään on ollu ihan jäätävän hauska duunipäivä. Repeilen jopa tätä kirjottaessani. Sanotaanko näin, että huumorin kukka kukkii. Ja tein kaikenlisäks pari kauppaa, hyvä minä.

Eilen en kerenny postaileen, koska menin Kauksulle harrastaan life coachingia mun kaverille ( naurakaa ) ja nautittiin keväisestä sadekelistä. Not.

Illalla suunnistin sitten Hervannan maahan pitään kivaa Jaakon kanssa ja mitä tapahtuu kun tuun yöllä noin kahden aikaan himaan?!!!! Rutto mä oon jättäny kämpän avaimet himaan. Tässä kohtaa tulee se todellinen HYVÄ HANNA. 
Ei muutakun maatille hakeen kahisevaa ja soittoa jollekin päivystäjämiekkoselle, joka ilosesti ajaa Annalasta tänne kaupunkiin ( eimanselaisille tiedoksi että sieltä kestää ainakin parikyt minuuttia ajaa ) mun venaillessa pihalla. Pirteetä kun otetaan huomioon, et piti mennä tosiaan duuniin tänään aamusta. Onneks oli kerrankin vaatteet päällä. Noh, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja sitä rataa.

Jaakko epäilee et mulla on fasettilukko, kun mun selkää särkee ihan järkyttävästi koko ajan. Tullu varmaan tosta salirääkistä, kun penkkituloksia korotettu tässä viime aikoina. Pitää tänään jollain kotikonsteilla ehkä yrittää parannella sitä aijai.


Mun pikkusysteri on aikas söpö!


Joku puhu joskus jotain jostain siivoomisesta. Mitä se on?


Jokanaisen tarpeelliset reeniromut miinus polvituki. Tänään taitaa olla taas pundepäivä!

5 kommenttia:

  1. Jeee meikäki nyt 21v:) hyvä me ja onneks olkoon! taidan olla sua päivän vanhempi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on oikeet syndet vasta sunnuntaina sopivasti 21 21.pvänä haha. ja hei superia syndee sulle! mites meinaat juhlistaa? :-)

      Poista
  2. aa no onneks olkoon nyt sitten! :D tulin just laivalta, oltiin silja europalla 22h risteily, ihan muksaa oli kyllä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muksaa, haha mikä sana! :-D kiitostakiitosta, tää vanhuus ei tuu kyllä yksin.

      Poista
    2. eiks ookki kiva sana!!:D no sanos muuta..

      Poista